egy pillanat...
2020. szeptember 19.

Bemutathatod és árusíthatod, értékesítheted a termékeidet a Facebookon és az Instagramon. Hogy hogyan? Elmondjuk.

A boltok egyszerű megoldást nyújtanak egy egyéni digitális kirakat kialakításához.

  • Ha korábban már volt Instagram-profilhoz és/vagy Facebook-oldalhoz tartozó boltod, akkor a rendszer automatikusan új típusú bolttá alakítja át azt. 

  • Az új eladók a Kereskedelemkezelőben tudnak boltot létrehozni. 

  • Kollekciókat hozhatsz létre a boltod testreszabásához és az ügyfelek figyelmének felkeltéséhez. A boltod egyénivé tételéhez, valamint a kollekcióid létrehozásához, rendezéséhez és testreszabásához nyisd meg a Kereskedelemkezelőt. Minden egyes kollekcióhoz meg kell adni nevet, leírást és borítómédiát, és minden kollekcióban legalább 2 terméknek kell szerepelnie. A termékeket kollekciókba rendezheted különféle témák mentén, amelyek segíthetnek az ügyfeleknek megtalálni a számukra megfelelő termékeket.

  • A boltok natív mobilos tartalomként képesek megjeleníteni a márkádat és a termékeidet. Miután közzétetted a boltodat, vásárlóid a Facebook vagy az Instagram alkalmazáson keresztül találhatják meg Apple vagy androidos készülékeken. A boltod teljes képernyős, közvetlen élményként jelenik meg, a kollekcióid pedig személyre szabott termékválasztékként láthatók az ügyfeleid számára.

  • A boltok egységes jelenlétet biztosítanak a Facebookon és az Instagramon. A boltok testreszabási funkciói egységesek a családba tartozó alkalmazások mindegyikében. Ez azt jelenti, hogy ha a boltod elérhető az Instagram-profilodból és a Facebook-oldaladról is, akkor a kollekcióid láthatók mind az Instagramon, mind a Facebookon.

Ha a Facebookon szeretnél boltot beállítani, a következő feltételeknek kell teljesülnie:

  • adminisztrátornak kell lenned a Vállalkozáskezelőben;
  • a Facebook-oldaladat és a katalógust ugyanazzal a Vállalkozáskezelő-fiókkal kell birtokolnod;
  • az oldalhoz Oldal kezelése, a katalógushoz pedig Katalógus kezelése jogosultsággal kell rendelkezned.

Ha az Instagramon szeretnél boltot beállítani, a következő feltételeknek kell teljesülnie:

  • adminisztrátornak kell lenned a Vállalkozáskezelőben;
  • az üzleti Instagram-profilodat, a Facebook-oldaladat és a katalógust ugyanazzal a Vállalkozáskezelő-fiókkal kell birtokolnod;
  • a Vállalkozáskezelőben Oldal kezelése jogosultsággal kell rendelkezned az üzleti Instagram-fiókodhoz kapcsolt Facebook-oldalhoz;
  • a Vállalkozáskezelőben Katalógus kezelése jogosultsággal kell rendelkezned a katalógushoz.

INSTAGRAM 1. lépés /app/ beállítások / vállalkozás / regisztráció shopping funkcióra

A facebookon kell, hogy legyen vállalkozás kezelőd, hirdetési fiókod, kereskedelem kezelőd.

A kereskedelem kezelő egy új funkció, ITT tudod megnyitni.

Válaszd ki, hol szeretnéd, hogy az ügyfelek vásároljanak:

  • A webhelyed (kell hogy legyen weboldalad, webshopod, ahol a checkout megtörténik)
  • Fizetés a Facebookon vagy az Instagramon (egyenlőre csak az USA-ban)
  • Közvetlen üzenet. Az ügyfeleket a chatfelületre irányítod a termékadatokat tartalmazó oldalról. Az ügyfelek üzenhetnek a vállalkozásodnak a termékadatokat tartalmazó oldalról. (a termékkel kapcsolatos üzenetet itt kapod és itt fixáljátok le a fizetési és szállítási feltételeket) 

Elakadtál? Jelentkezz ingyenes konzultációnkra! ITT