Ha szeretnéd közönségedet jobban kiterjeszteni és ezzel vállalkozásodat is gyarapítani, organikus tartalmaidat átalakíthatod fizetett tartalmakká bejegyzéseid kiemelésével vagy az oldaladról elérhető más hirdetési lehetőségekkel.
A hirdetések fő célja, hogy olyan embereket tudj elérni, akik jó eséllyel a vásárlóiddá, vevőköröddé válnak majd. A Facebook lehetővé teszi, hogy pontosan azokhoz az emberekhez juttasd el az üzenetedet, akiket érdekelhet a terméked. Céljaidtól és költségkeretedtől függően költhetsz egészen keveset vagy éppen egészen sokat is, ez mindig rajtad múlik.
Hirdetés a Hirdetéskezelő alkalmazásból
Ha mobilodról szeretnél hirdetéseket létrehozni és módosítani, töltsd le a Hirdetéskezelő alkalmazást. A Hirdetéskezelő alkalmazás a következő lehetőségeket biztosítja számodra:
Hirdetés a Hirdetéskezelőből
Ha már jól eligazodsz a digitális hirdetések világában, és tapasztalatot szereztél az oldaladról való hirdetés létrehozásban, érdemes kipróbálnod a Hirdetéskezelőt. Amikor a Hirdetéskezelőből hozol létre hirdetéseket, a következőkre lesz lehetőséged:
Számítógépről nyisd meg üzleti Facebook-oldaladat, és kattints a kék gombra a bal alsó sarokban. Válaszd ki azt a célt, amelynek elérésében segítséget vársz a hirdetéstől. Tegyük fel, hogy ékszerész vagy, és azt szeretnéd, hogy minél több ember nézze meg legújabb gyűrűkreációidat a webhelyeden. A Több látogató szerzése a webhelyedhez célt fogod választani. A következő lépés a képi tartalom és a szöveg hozzáadása hirdetésedhez. A Facebook ajánlhat is képet és szöveget, de ezt szabadon megváltoztathatod. Ékszerüzleted szempontjából valószínűleg jobb választás egy fotó a legújabb gyűrűdről, mint például egy egyszerű kép az üzleted utcafrontjáról. Rövid, egyszerű, mégis figyelemfelkeltő szöveget írj. A harmadik lépés a célközönséged meghatározása. Mondd el a Facebooknak, kiket is szeretnél elérni! 18 és 40 év közöttiek, akik nemrég kötöttek jegyességet – ők például jó közönséget jelenthetnének legújabb gyűrűidnek. Ezeken túl még számos további részletes beállítással is élhetsz. Ha hagyományos üzlethelyiségben működik a vállalkozásod, esetleg olyan emberekkel akarsz majd kapcsolatba kerülni, akik az üzletedhez képest 10 kilométeren belül vannak. Ha inkább online értékesítesz, valószínűleg szélesebb közönséghez szeretnél szólni, például egy egész városhoz, vagy ami neked kézenfekvő. Ezután következik a költségkeret beállítása. A Facebook-hirdetésekkel már kis ráfordítással is sokat érhetsz el. Állítsd be, hogy mennyi ideig szeretnéd megjeleníteni a hirdetésed, és hogy mennyit szeretnél hirdetésre költeni. A beállított költségkeretednél soha nem kell többet fizetned, sőt még arról is láthatsz egy előzetes becslést, hogy a hirdetésed ekkora költés mellett hány embert érhet majd el. Következik a fizetési mód kiválasztása. Amikor végeztél hirdetésed beállításával, az át fog esni egy ellenőrzési eljáráson, hogy lássuk, nem sérti-e meg hirdetési szabályzataink bármelyikét. Ha jóváhagyást kapott, a hirdetés rögtön el is kezd megjelenni. Amikor már látod hirdetésed teljesítményét, ha valamiért nem lennél elégedett az eredményekkel, módosíthatod vagy szüneteltetheted a hirdetésed.
A Facebook-hirdetéseket úgy találták ki, hogy segítsenek elérni üzleti céljaidat és kapcsolatot teremteni az ügyfeleiddel. Könnyen létrehozhatók és egyszerűen módosíthatók is. Döntsd el, mennyit szeretnél hirdetésre költeni, majd érj el gyorsan és egyszerűen új potenciális ügyfeleket.
Többet szeretnél erről tudni? Segítségre szorulsz? Jelentkezz ingyenes konzultációnkra: ITT