Merjünk nagyot álmodni? Vonzzuk be a tökéletes ügyfeleket!
Cégvezetőként, vállalkozóként, tulajdonosként kétségtelenül tudatában vagyunk annak, hogy az ügyfélkör a cégünk mozgatórugója. Az új ügyfelek folyamatos áramlása lehetővé teszi, hogy növeljük bevételünket és ezáltal a profitunkat így teljesítsük a vállalkozásunk elképzeléseit. Mindig fontos, hogy összpontosítsunk a vállalkozásunkra. Az ellustulás, elkényelmesedés olyan buktató, amibe sokan beleesnek. Ugyanazokat a "köröket futják" és az ügyfélkör is változatlan.
Merjünk nagyot álmodni? Vomzzuk be a JÓ ógyfelet!
Mint a szerelemeben az üzleti életben is vagy egy "típusunk", ami bejön a vállalkozásunnak. Ő a tökéletes ügyfél típusa. A legfontosabb az, hogy tisztában legyünk a cégünk qualitásával, hogy mit tudunk kínálni és milyen minőségben természetesen nem tévesztve szem elől a cégünk gyengeségeit.
Ha ez meg van, akkor felállíthatjuk az ügyfelünkkel szembeni elvárásainkat.
Könnyebb megtalálni az ügyfeleket, ha ismerjük a keresett fogyasztók típusát, viselkedését és elvárásait.
Legyen egy kristálytiszta képünk és elképzelésünk a célköözönségünkről.
Csökkentsük, szűkítsük az ideális ügyfeleink fókuszát. Minél szűkebb ez, annál jobban meghatározható ezáltal annál könnyeb elérnünk.
A célzott ügyfelek szem előtt tartásával „azonosítsuk azokat a helyeket, ahol valószínűleg megtalálhatók (média, online, offline, mail, stb.), Majd hozzunk létre üzeneteket nekik. Hogy hol találhatóak az ügyfelek az mindig az üzlet, a cég jellegétől függ.
Az érdekelt ügyfelek vonzása érdekében kritikus fontosságú az iparág alapos megértése és a termék vagy szolgáltatás ismerete. Amikor az ügyfelünk termékét, szolgáltatásét oda-vissza ismerjük elérkezünk arra a szintre, hogy felkeltjük az ügyfelünk érdeklődését, hiszen, láthatják, hogy mennyire vagyunk tudatosak és tájékozottak a céljaikkal, poblémáikkal, így sokkal nagyobb az esély arra is hogy konstruktívan tudujuk majd együttműködni egymással.
Adjunk lehetőséget, hogy a potenciális ügyfelek, kapcsolatba léphessen velünk. Adunk lehetőséget, hogy kipróbálhassák szolgáltatásainkat, ami az első lépés az elköteleződéshez.
„Nyújtsunk értéket és megoldási lehetőségeket a potenciális ügyfeleink problémáinak megoldására. Ezt megtehetjük webináriumokon, blogbejegyzéseben, social media posztokban illetve minden olyan helyen, ahol kapcsolatba léphetünk a leendő ügyfelekkel. A megoldás lehetőségének nyújtása elkezdi vonzani az új, potenciális ügyfeleket és az értékesítési csatorna segítségével a követőkből és rajongókból fizető ügyfelek válnak.
A legjobb lehetőség az ügyfelek eléréséhez és megérintéséhez, hogy ösztönözzük őket, hogy egy konkrét műveletet hajtsanak végre, például iratkozzanak fel az e-mail listára, vagy további információkat kérjenek tőlünk.
Ismerjük meg, hogy hogyan hozhatunk létre olyan hirdetéseket, amelyek az ideális ügyfeleinket vonzzák, és valamilyen értéket biztosítanak nekik, ami elindítja őket az értékesítési csatornánkba. tölcsérünkben. Összpontosítsunk az eredményekre. Létre kell hoznunk olyan üzeneteket (mézesmadzagot), amelyek elmondják az ideális célközönségnek, hogy miért éri meg, hogy velünk dolgozzanak. Értessük meg velük, hogy mennyire megéri velünk dolgozniuk, azonosuljunk a problémáikkal és adjunk egy hatékony, gyors megoldást ezekre.
A kiegészítő szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásokkal való együttműködés lehetőséget ad arra, hogy kihasználhassa a szinergiát, amely nagyon hatékony lehet egy vállalkozás építésében. Például, ha van olyan cége, amely a SEO-re specializálódott, fontolja meg a weboldalak készítését, adwords kampányok szervezését...
Az emberi kapcsolatok kiépítése és ápolása nagyon fontos. Minél erősebbek a kapcsolatain, annál valószínűbb, hogy ügyfeleink bizalma megnő irántunk. Szinta barátunkká válnak, ami közös együttműködést eredményez.
Ha már erőfeszítéseket teszünk az üzletünk építésébe sohasem feledkezzünk meg arról, hogy az az utolsó pontig a nyomonkövetéssel végigcsináljuk. Sokan kihagyják ezt a lépést ezáltal fontos információktól esnek el.